ROSA utomhus :D

Hej alla och välkomna till nya (ROSA) bloggen =D

Tycker att rosabelle är mkt snyggare än det förra namnet + att det är unika. För hur många är det inte som heter för- och efternamn? ganska många faktiskt.
Så jag tycker rosabelle är unikare. Sen har jag ju faktiskt ett tema med bloggen. ROSA såklart =D

O.B.S jag ska byta design, header m.m men det dampar lite, kommer inom kort!!!


Som första inlägg tänkte jag ha rosa saker som jag tog utomhus. Typ bara blommor men iaf ;P ROSA-blommor:














Dem två sista bilderna var inte blommor, men dem är ju rosa :D då måste jag ju lägga in dem.

Ni som inte har prövat Coca Cola cherry borde verkligen göra det. Mums så god den är ( o rosa ) hihi. Nejmen köp den och pröva, ni kommer inte bli besvikna ;P 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0