Inget rosa regn än...



Hej alla poolbadare eller vad tusan ni sysslar med.

Först vill jag bara påpeka att det INTE har kommit något rosa regn än :( buhu. Det skulle verkligen behövas nu, så sjukt hett.
Man orkar ju inte göra ett piss i denna värme. Bada kanske, men inget mer. Jag ska uppfinna någon regnmaskin. Men det finns ju någonting som heter IS, som man kan bita på så isar det i hela kroppen xD det är ju smartigt.

Sen går det ju inte sova på kvällarna heller, om man inte känner till mitt hemliga knep förstårs. Men jag vet inte om jag vill lämna ut det till er mohaaa xD

SÅHÄR KAN DU GÖRA: Först duschar du i ISKALLT vatten så du inte har någon känslel kvar i kroppen xD. Sen blöter du en hansduk också i ISKALLT vatten och vrider ur. Lägg dig sen och sussa med den på. DET FUNKAR! JAG HAR PRÖVAT DET!

Nu ska Bella göra något trökigt byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0